StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fredag och sol

Frureinhold.se / 30 December, 2011 - 14:24 / Vardagen

Nu har jag precis kommit in ifrån stallet och idag är en riktig riddag, två grannar kom ridandes och det var inga vinterkläder här inte :p helt sjukt hur varmt det är :D haha vilket bagslag att köpa en dodge nitro 4wd när det inte kommer en flinga snö ?!?!?! men vi skall ju till sälen v 4 och då kan vi prova bilen lite mer :p Hailey sover middag och när hon vaknar skall hon få mat och sen åker vi till torp och handlar det sista inför imorgon :) jag behöver bla ett par strumpbyxor :) Imorgon skall vi till jessica och mikael, var lite orolig att hailey höll på att bli sjuk inatt, för imorse grät hon massor i sömnen och var super tät i näsan. Men lite näsdroppar och gå upp med pappa så verkar hon mkt piggare. Får se hur det artar sig :) Hon har ju inte haft ngn förkylning ännu i sitt 16 v gamla liv så det kommer väl snart :) Hoppas att mitt kämpande med bröstmjölk har gett ett litet skydd :)
Annars skall vi inte göra mkt idag, robin är ute och grejar med båten, skall försöka att bli klar med den nu till våren så vi kan sälja den och få in lite pengar till vårat projekt :) Längtar faktist väldigt mycket, sen är det ju andra faktorer som skall till än bara pengar, men det gör mkt att ha en buffert :) Gud det är verkligen helt underbart väder ute :D man blir så lycklig av det asså !! Nä nu får jag fundera ut på vad jag skall hitta på, sitter just nu och kollar på skidåkning :)
Bjuder på ett vackert orkidee kort :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: