StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

applefreak

Frureinhold.se / 25 December, 2011 - 23:32 / Vardagen

jag är nog ett riktigt apple freak, men det finns inget bättre (enligt mig ) ;) har nu en ipod, iphone 4, macbook pro och apple tv :) vad skall jag införskaffa härnäst ? Låter lite överdrivet, men jag är så glad för alla fina saker. Idag firade vi även jul med robins familj och hailey fick så otroligt fina saker utav hans familj :) måste fota lite grejer imorgon och visa er :) Själv fick jag massa fint och robin med för den delen !! vi åt super god mat och hailey myste sig hos farmor och farfar :) dock märktes det att hon var trött sedan dagen innan för vi kunde inte vara där så länge. Men nu sover hailey som en stock, hon somnade till sin nya sängmobil som spelade så fint :)
Kom på att vi inte har ngn ipad, men vi har en 3ee pad istället :) Nä nu skall jag sluta tjata om saker, det är ju faktist bara saker. Men som med allt annat har man intressen och jag har ett intresse för bra datorer, kameror etc. Nu finns det säkert folk som kommenterar hur dryg jag är, men som mina underbara vänner skriver i sina bloggar. Detta är mitt liv och jag skriver precis vad jag vill och om det inte passar. Dont read ;) :D

Just nu kollar jag och robin på soul surfer, den verkar riktigt bra :) gillar verkligenhetsbaserade filmer, kommit in till mitten nu tror jag och den är bra :) kan rekomendera den !!

Postat av: Camilla - Mamma till Naemi

såklart du ska få skriva vad du vill gumman!! Kul att du är nöjd med alla julklappar!!! =) Snart har du hela serien i apple!!!! kramar

2011-12-26 @ 11:24:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: