StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Vilken jacka ?!

Frureinhold.se / 16 Augusti, 2011 - 13:28 / Shopping

Det är ju bra tidigt att kolla på vinterjacka, men den förra som blev förstörd köpte jag i slutet av aug (A) men ni skall veta att den tog slut på mindre än en månad, slå det haha jag visste vad jag gjorde. Jag har dock lite beslutsångest på vilken jacka jag skall ta nu istället. Kikar ju på Svea jackor, dom är kanon snygga, men påminner lite om gymnasiet. Sen finns ju Canada Goose, men de kostar liksom en förmögenhet, sen så finns det ett annat märke som kostar runt 8000 :- är det verkligen värt ?! Man får ju inte glömma Peak heller, de har också mpnga snygga jackor. Ja som sagt det är svårt :D
e den värd 8000 :- ?!

Postat av: Alexandra

Nemen tack :) Vad glad jag blir!!

Jaa, dom är allt sköna, så himla lätta också! Prisvärda dessutom :) Har man gott ställt så kan man ju köpa en sån jacka du kikat på, de är SÅ snygga :) Fast tänk på att bebis kräven en del utgifter :)!

2011-08-16 @ 14:28:01
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Maria

A gud...det är svårt.. jag är en som tröttnar så fort så 8000 vet jag inte om jag skulle vara beredd att lägga på en jacka.. Det finns ju finare jackor för mindre pengar och då kan man unna sig något mer också ;) det är alltid bra :P

2011-08-16 @ 14:34:19
Postat av: J- blivande mamma

Nä men precis och ibland känns det som man vill ha en jacka för 8000 :- och inbillar sig att den är snygg bara för priset men i själva verket är den inte så snygg. Om du förstår vad jag menar :p Men vi se vad pondus har att komma med nu till hösten :) Affären på torp har alltid så mkt fint så de lär nog inte bli såvrt att hitta en snygg jacka :)

2011-08-16 @ 14:48:04
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Maria

Precis så tror jag att det är också! kolla bara på canada goose. jag tror att många köper och så bara för att det är just det märket och att den kostar...den är ju inte snyggare än Svea jackorna exempelvis.. jag skulle hellre vilja ha en Svea då :P



Ne jag tror att du hittar en snygg sen när det är dags! :)

2011-08-16 @ 14:54:37
Postat av: Alexandra

Ja men visst är det så :) Lite roligare att ha något som inte alla andra har! Hoppas du hittar någon fin iaf :)!

2011-08-16 @ 15:12:35
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Anonym

8000:- känns jäkligt mycket för en jacka som skall kunna hänga med på lekplatser (nästa år), kånka barn, bli kladdig och kletig. ;-)Fina var de, men det finns ju fina jackor för betydligt mindre riksdaler också! :-)



2011-08-16 @ 20:03:20
Postat av: J- blivande mamma

precis, svea jackan kostar bara 3000 :- så det kommer nog ligga i den prisklassen :)

2011-08-16 @ 20:04:47
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Louise

hej! jag säljer min svea jacka ifall du är intresserad.. en svart i storlek m? :)



kontakta mig gärna isåfall!

2011-11-16 @ 15:37:28


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: