StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

uack

Frureinhold.se / 29 Augusti, 2011 - 11:43 / Hailey

Det känns som dessa inlägg kommer väldigt frekvent just nu, egentligen tråkiga för er läsare att läsa men det är ändå skönt att skriva av sig. :P Inatt har varit en riktig skit natt, sov som en kratta, känner mig nästan febrig fast utan feber, wierd som tusan. Vaknade när robin steg upp och mådde sjukt illa, kändes som jag skulle spy vilken sekund om helst, fick lite nyponsoppa och jag tror att det hjälpte lite. Är allafall helt konstig i näsan, den är typ tät fast ändå inte tät och rosslig i halsen. Ja liknande en riktig tung förkylning fast ändå inte :p är även helt skakig i kroppen så det blir till att kura ner sig i soffan en stund. Vi skall ju till Bm idag så då får jag väl min dom, tror tyvär inte att blodtrycket gått ner ngt, kan ju alltid hoppas :) Inläggen nu mot slutet av grav har verkligen varit dö tråkiga, men det finns inte så mkt annat susandes just nu, bebis bebis bebis :p

Postat av: Maria

usch då :( väntar spänt på bebis här.. jag skulle hälsa så gott från mamma. Hon sa att hon hade spanat in din blogg häromdagen och tyckte att den va så fin. och gratta för både bebis i magen och bröllopet. Men hon är ny på data så hon vet inte hur man kommenterar haha :)!



tycker synd om dig som mår så, nu får den bannemig ta och komma!så att mamma kan må bra igen :) ta hand om dig <3

2011-08-29 @ 13:45:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: