StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Snark

Frureinhold.se / 24 Augusti, 2011 - 08:39 / Hailey

Fy bubbland för att gå upp såhär tidigt när man inte sovit på natten. Men jag antar att det hör till, det finns inget som är så jobbigt som att vakna femti11 gånger på en natt. När nu längtar man återigen efter att magen skall försvinna och man har en bebis att gosa med istället :) Anledninhen till varför jag är uppe såhär tidigt är för tat jag skall in till bm för en extra blodtryckskontroll. Hade ju så högt sist gång jag var där vilket var förra veckan så det får bli en extra kontroll ídag för att se så allt är bra :) Uppdaterar mer senare, just nu försöker jag bara överleva haha :p

Postat av: Tess

Skepp o'hoy!



Delta gärma i DagensBlogg-tävling , Vinnaren tas ut under dagen! :)

http://tessolsson.webblogg.se/2011/august/dagensblogg-5-1.html#comment



ARrrggh!

2011-08-24 @ 09:40:11
URL: http://tessolsson.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: