StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

RIP underbara jacka !

Frureinhold.se / 15 Augusti, 2011 - 11:41 / Shopping

Jag gick in i en smärre depression igår efter att ha skådat min vackra vita vinterjacka förstörd i tvättmaskinen :( Jag köpte en jacka förra året för 3700 :- polo jeans design, älskade den big time :p Den skulle inte kemtvättas utan vanlig superfin tvätt i maskin och sen torktumling. Gjorde efter alla konstens regler och med bollar etc etc. Vad tror ni har hänt när allt var klart ? Jo att allt läder som var på jackan hade blödigt av sig och det var gula missfärgade fläckar på HELA jackan ! :`(. Anyway åkte tillbaka till pondus och lämnade in den, reklamationen blev godkänd och jag får välja ut en ny jacka. Dock finns ju inte denna fina kvar :/ så det får blir ngn annan. Har kikat lite på Svea, polo jeans och canada gouse (eller hur man stavar). Får se vad det blir, om ni har ngr tips eller ideer så kom med dom !! skall åka in sen och kolladeo ch fixa med tillgodokvittot :) Nu blite det ju ingen jacka eftersom jag är högis, men om en månad kanske :)
RIP vackra du !!

Postat av: Alexandra

Nej fy vad tråkigt! :/ Sånt är aldrig kul..

Jag har en svea jacka, den är super skön! Inte för tjock men håller ändå värmen, kanon bra :)!

2011-08-15 @ 14:24:49
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Maria

ne fy! precis så hände med min Peak jacka, den bruna med turkosa detaljer jag hade under gymnasiet. Jag gick i taket totalt. Om man lägger så mycket pengar på en jacka så ska det inte hända, tycker man! Men det löste sig också med ett tillgodokvitto, som tur var.



Jag tänkte köpa en svea jacka då, men efter att eleverna i åk 3 gick runt med dom på skolan så kändes det inte lika kul :P men dom är fina! Canada goose tycker jag bara är helt onödigt dyra men dom provade jag också då när man jacka förstördes, modellan tyckte jag var sådär. Medan jag fullkomligt älskar polos jackor! dom är grymmast. Men det är ju en smaksak :P

2011-08-15 @ 14:57:34
Postat av: J- blivande mamma

eller hur, svea är liksom universal i sin modell, kommer tillbaka varje år men den är snygg och stilren :D tror det blir en sån svart :)



skönt allafall att man får tillgodokvitto, bra service, sen skall jag även använda pengarna och köpa ett par replay jeans som jag såg idag som jag vill döda för :D men det får bli när allt babyhull är borta :D

2011-08-15 @ 16:52:52
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Robin

Bara så alla vet så har jag INTE dött!!!

2011-08-15 @ 18:05:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: