StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

morgonmys med Mirre !

Frureinhold.se / 16 Augusti, 2011 - 09:24 / Vardagen

Om en liten stund kommer mirjam hit, känns som evigheter sen vi sågs nu ! Har alltid kommit saker emellan när vi planerats och ses så nu äntligen är det dags :) Robin ringde och väckte mig nyss, han visste att jag inte ställt klockan (A) tur jag har en sån snäll skrutt som hjälper mig :) Men han erkände även att han ville veta vilken tid han skulle vara på återkontroll för benet så jag tycker att det borde kompencera upp lite ;)
Igår fick jag även reda på en så hiiiiiimla skojjig sak, tyvär får ni inte veta ngt :D haha så elak jag är med cliffhangers, men så är det ibland, då får ni ju måsten att komma in och kika lite då och då för att se om jag avslöjar ngt :D Men jag kan allafall säga att det är otroligt skojigt, ser fram emot massor nu. Men nog om det, Vad skall jag hitta på efter att mirre åkt till jobbet sen då. Känner att jag ändå har lite energi kvar, kanske skall baka bullar ? då vet jag en som kommer vara överlycklig när han kommer hem. Det är bara det att så fort man kommer på tanken att göra ngt så blir man liksom trött haha. Någon som känner igen fenomenet ?! Får se vad som händer senare !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: