StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lördag

Frureinhold.se / 06 Augusti, 2011 - 11:59 / Hailey

Godmorgon allihopa, vet att bloggandet har sugit de senaste dagarna, mest mobilblogging, men det är bättre än inget alls :p Veckan har varit kanon, massa sol och hav. Idag är det inte lika mysigt, men det blir en greja inne dag helt enkelt :) Håller på att spika panel i barnrummet och skall in till bauhaus och köpa lister om en stund :) blir nog också en sväng till plantagen, vill köpa en vit orkidé till sovrummet. Annars är det inte mkt planerat som sagt. Man längtar väldigt mkt efter bebis nu asså, sista tiden är nog den värsta och den tiden om man får gå över. Hoppas jag slipper gå över, kan ju alltid hoppas allafall. ( yeye 75 % av alla förstföderskor går över). 
Nu har jag suttit med det här inlägget i ca 30 min, snacka om att inte veta vad man skall skriva, sen kom svärmor och svärfar en sväng och då blir det att man pratar med dom :) Eventuellt kommer mamma o pappa hit sen också, dom har med sig skötbord och madrass till sängen :) Så nu är allt klart till bebis, ganska skönt faktist. Sen vill Robin köpa en till snuttis, gossedjur och vagnmobil som han får välja helt själv när vui vet vad det är för kön :p Finns ett märke som är sådär super mjukt och super gulligt på babyproffsen :)
söta va?? :)

Postat av: Alexandra

Lovisa har den vit/bruna med matchande "tossor" till, dom är helt underbara :) Mjuka och goa!

2011-08-06 @ 16:13:36
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Sv: Ja det var jätte synd, min telefon låg inne och jag satt ute! Tråkigt, men vi får ta det en annan gång :)!!

2011-08-06 @ 16:15:29
URL: http://alexandramortensen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: