StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Lördag och kräftskiva

Frureinhold.se / 13 Augusti, 2011 - 11:11 / Vardagen

Godmorgon, nu sitter jag med svullna händer och fötter ucha ucha. Idag går vi in i v 38, (37+0) 21 dagar kvar. Känns ganska skönt. Vi har sovit hos mamma o pappa inatt och nu om en stund skall vi åka till LERK för att kika på hästhoppning, super skoj att se lite gamla tävlingskompisar :) Vi väntar bara in Tindra och Tuva som skall få åka med :) I eftermiddag skall vi även ha kräftskiva hos mamma o pappa, den årliga kräftskivan, om inte bebisen hinner komma innan ikväll får jag äntligen äta lite kräftor. För har bebisen väl kommit blir det svårt med ammning och annat. Mormor sa en fin sak igår haha eller fin och fin, hon sa att bebisen kommer inom en vecka och morfar säger att det är en kille :p vi får se vi får se !! 
Jag har inte mkt att skriva om just nu men kan höra av mig senare !!

Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Super fin blogg <3

2011-08-13 @ 11:34:43
URL: http://teamryttarna.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: