StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Jaha måndag igen

Frureinhold.se / 08 Augusti, 2011 - 13:14 / Shopping

Japp så var det måndag igen :) Tråkigt att vara ensam hemma, men jag har massa skojiga saker att greja med. Nu på morgonen har jag dammsugit lite lätt, fixat i babyrummet, hängt tvätt och städat i frådet och gått ner med baby saker som vi inte skall ha förän om ngr månader. Idag kommer även robin ev. hem med lite babysaker :D Hoppas att allt finns på storken, hade varit så skoj att greja med mera myssaker. Det är inte lika varmt längre :/ solen tittar förbi men vinden är kall. Får se om det blir ngn het värme igen :) Just nu längtar jag bara efter en sak och det är den 19 och tills bebisen kommer :) Har en del förvärkar, men ingen direkt smärta, mer än att man känner sig stor som ett hus och allmänt ofräsch :D Misstänker att det hör till, tänk om man hade älskat att vara grav. då lär man inte ha samma pepp att trycka ut den sen :p Skämt och sido men jag är väldigt pepp till att föda barn nu, få ut vårat älskade barn och slippa känns sig så otymlig. En sak som är lite skum är att jag har inte ont i höfter eller nott nu. Hade ju ont fram tills vecka hmm 32 kanske, sen efter det har det avtagit mer och mer :p man tycker ju att det är nu som det skall göra ont, men icke. Jag kan gå promenader utan att få ont, sen blir man ju anfådd och trött, men att slippa smärtan är guld värd :D
vill börja köpa höstkläder har en sån snygg stil i huvudet, blandat med gossip girl och streetware :) inte baggy, men typ usa tshirt med slitna jeans och stövlar :) riktigt nice :) Lovar att lägga upp alla plagg jag köper inför hösten kommer upp här. Hade önskat att vi hade alla affärer som finns utomlands, typ pull and bear och macys mfl. Sen vill jag att Zaras skall öppna på torp, diggar verkligen den affärer, påminner mycket om pull and bear !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: