StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Godmorgon. Ingen bebis än, men har legat m...

Frureinhold.se / 22 Augusti, 2011 - 11:39 / Vardagen

img_6401 (MMS)

Godmorgon. Ingen bebis än, men har legat med förvärkar från halv tolv igår och fortfarande till och från nu. Suck vad jag inte gillar förvärkar, det gör bara ont och man får inte direkt ngt för det. Well well en dag närmre bebis är väl det som kan  hålla humöret uppe. Vi är strömlösa nu med så därför jag bloggar ifrån mobilen, tror det skulle funka igen vid 13.00.


Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-22 @ 12:33:21
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag tänkte precis smsa dig och fråga om du fått bebis eftersom du inte hade uppdaterat! nu fick jag svar på min fråga =)



usch usch att ligga och må så... men snaaart har du din belöning! inte långt kvar alls nu.. <3

2011-08-22 @ 14:20:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: