StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 30 Augusti, 2011 - 10:58 / Vardagen

Hoppas natten varit bra allihopa :p ni kan ju få en gissnignstävling på min ;) Nädå skall inte klaga får ju sova på morgonen men från kl 01.00 har jag varit vaken samma minut varje timma haha så 02.00 03.00 ah ni förstår nog själva. Jag vaknar inte för att jag har ont direkt men för tat det känns som om jag är kissenödig och rastlös på ngt konstigt sätt :p Sitter allafall vid köksbordet nu, rejält snorig som om inte slutet av grav räckte :p Skall ta och göra mig lite frukost och se vad dagen har att erbjuda mig :) skall ringa och boka en extra tid hos bm som de sa till mig på fl igår, måste hålla kolla så jag inte får protein i urinet blandat med högt blodtryck. 
Men nog om bebis och annat, om en stund kommer inlägg ifrån miss dee, äntligen drar det igång igen, massa härliga nyheter som ni bara inte får missa :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: