StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 25 Augusti, 2011 - 12:10 / Vardagen

Ja då var det torsdag och snart helg igen :) skönt det, tyvär ingen bebis än. Den trivs nog väldigt bra inne i min mage :p hur nu det kan vara skönt det vet jag inte :p Idag har ändå varit en ganska effektiv morgon, låg i sängen till halv 11 ngt, men då skall ni veta att jag varit uppe ett gäng gånger under tiden :p tex var jag ute med macy 04.40, inte för att hon behövde det, men jag var klarvaken och för att robin skulle slippa gå ut med henne innan han åkte så tänkte jag att varför inte :p Ganska fridfullt ute så tidigt, hästarna stod och snozade, dimman låg tät och det var sådär tyst. Anyway, jag har fått i mig frukost, städat, plockat iordning, duschat och gjort mig iordning. Nu väntar jag bara in min kära syster och hennes barn, vi skall ha en mysig förmiddag på Torp :) 
I eftermiddag har jag dock inga planer, borde ju vila med tanke på mitt blodtryck, så dumt att det är så högt, vill liksom inte ha ngn havandeskapsförgiftning men det ärj u helelr inget jag kan påverka. Allt hade varit så himla bra om bebis bara kände att den ville komma ut och göra det :p Ja menar den är ju liksom klar i magen så den mår minst lika bra utanför varma magen :) Jaja, ni får en roligare update senare, allt detta tjat om bebis borde ju tråka ut er :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: