StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Fotografering

Frureinhold.se / 09 Augusti, 2011 - 10:24 / Vardagen

Nu är jag klar sminkad, gud asså tack gud för att det finns smink och hårstyling :D Tänk vilken makeover det är när man sätter den kreativa sidan till. Idag behövde jag verkligen make, fy vilken natt. Vaknade vid halv 2 och hade ont i magen, mådde illa, ont i organen under revbenen och de tryckte sig typ utåt + att brösten värkte. Ja jag kände mig allmänt risig asså. Men efter en timma somnade jag om, dock är jag helt utmattad idag och har fortfarande mkt sammandragningar. Får se vart detta leder :) men annie är allafall på väg hit och jag är grymt taggad på snygga kort idag på mig och magen. Skall se om lillan vill ta kort ikväll på mig och robin också :)

Postat av: Camilla

åhh.. vad spännande det ska bli att se korten sen! miss you, ringer senare! <3

2011-08-09 @ 12:28:22
URL: http://millamirakel.blogg.se/
Postat av: Camilla

sötnos =) Ja, men då ringer jag dit!

2011-08-09 @ 13:21:13
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: