StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Busbebis

Frureinhold.se / 28 Augusti, 2011 - 13:15 / Hailey

Ja då har man fått känna på lite värkarbete, i morse runt 11 började det dra i magen, det släppte efter ngr sekunder men blev allt mer intensiva. I ungefär 10 min höll det på, värk i 30 sekunder sen vila och om igen. Dock slutade det efter som sagt 10 min och nu är det lugnare. Natten har varit svin jobbig med mkt sammandragningar och mer ''ont'' i magen än värkont. Anyway la mig och kollade hjärtljudet nu och i ons när jag var hos bm låg det på 132, dock var det morgon och bebisen är alltid mkt lugnare på morgonen. Men nu låg det på 152, vad ger ni mig för det ? omöjligt att säga om det är en kille eller tjej :p Men men skall ut och gå så fort rovin kommer hem. Han och bert är och lämnar av en panna hos berts syster. Vill verkligen ha ut bebis nu, men som robin förnuftigt sa, det går inte att jaga ut den haha :p Han har nog rätt :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: