StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

work day

Frureinhold.se / 02 April, 2011 - 11:52 / Vardagen

Godmorgon alla läsare, hoppas att allt är bra med er !! Idag är det lördag och jag skall jobba, för första gången på länge :) det skall bli super skoj att se hur alla har haft det och jag har verkligen saknat dom :) Tyvär vet jag inte om bebis håller med om det, för det senaste veckorna har den legat rätt långt bak och trycker på en nerv i höger sida av höften vilket har resulterat i att jag inte har haft möjlighet att gå. För några år sedan gav det med sig lite och förhoppningsvis håller det i sig. Har ju köpt nya arbetsskor som är super sköna så nu kör vi gärnet :) skall ju få träffa söta camilla också och det var super längesen !! 
Men innan jobbet skall jag och baby greja lite här hemma, dammsuga och tvätta golven oh sen gå ut och ta oss en skön promenad. Skall pula lite ti stallet med, synd att det inte är sol och skönt ute, just nu är det jordens tjockaste dimma och säkert svinkallt :D Men det är bra med lite frisk luft, dom påstår det allafall :) Nä nu har jag inte mkt mer nyttigt att skriva så vi får höras sen !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: