StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

weekend

Frureinhold.se / 14 April, 2011 - 16:10 / Vardagen

Ja nu är denna mardröms veckan över. Tre seminarie på fyra dagar, jag känner mig rätt tom just nu. Men som sagt super skönt när det är över och nu har jag inte skola förän om 13 dagar men jag har en projektplan att skriva under den tiden men det borde jag fixa lätt :) vet ju vilket projekt jag skall göra under mina praktikveckor så jag börjar vittra sommarlov :) såklart kommer raporten vara pain in the ass men som sagt snaaaaaaaaart sommar. Jag har varit ute en stund nu när jag kom hem, tog in sören och borstade honom från top till tå, flätade om man och svans longerade och donade. Vad tror ni han gjorde direkt när jag släppt ut honom i hagen igen ?? jo gottade sig i gräs/leran :D så nu är han täckt i hela ansiktet och hals med smutts. Visst är det mysigt med hästar.. Nu ligger jag allafall inne och vilar mina höfter, har fått i mig lite god mat och inväntar prinsen. Han har nämnligen med sig pjurfärska räkor direkt ifrån havet :p han var och gjorde ett jobb på fotö i morse och då kom fiskbåten in och då fick han 0.5 kg :D det skall bli mumma, jag som älskar räkor också !!! synd att han inte hade lite goa kräftor också ;) 

Bebisen sparkar i vanlig ordning, nu ligger den i höjd med naveln stundtals och när det sparkar där kommer den åt min kickelizon, jag är dö kickelig på magen så jag sitter och små fnissar varje gång haha :p snacka om schitzoo varning :D men jag bjuder på den. Jag är nöjd med mina easytone än så länge, det känns som om att gå på luft och man får inte ett dugg ont i fötterna. Skall jobba på måndag och då tänkte jag ha på mig dom för att känna hur fötterna mår efteråt :) dom är ju så lätta och smidiga. Det skall bli mysigt att jobba på måndag med bara 13 gäster och så med bästa mirjam som kompanjon :) nä nu skall jag vila och kolla på projekt runway !! tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: