StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

underbart

Frureinhold.se / 07 April, 2011 - 07:00 / Vardagen

Super skönt det är sol ute, vilket innebär en piggare jennifer, MEN det är full storm ahah :p att det alltid skall vara något. Jag skrev ju igår att ni läsare skall kommentera vad ni vill veta mer om i min otroligr roliga vardag (not ;) iallafall så fick jag en kommentar om bla. min utb. Kom på mig själv när jag läste kommentaren att jag inte nämnt ngt alls om den sen jag började typ :p Jag läser till häslovetare på högskolan väst, det är en treårig utb. men jag kommer att få ta ett sabbats år när jag är mamma ledig. Det är inte en utb. där du får ett klart yrke efteråt utan du har en bredd som gör  att du bla. kan arbeta som häslopedagog, hälsocoach, PT, arbeta på arbetsplatser för att utveckla hälsa hos de anställda etc etc. I det stora hela så läser man allt som har med häsla att göra, allt i från psykiskt till fysisk, sen även samhälle och sociologi ! alltså väldigt intressant. Jag har ju sedan tidigare läst ett år på lärarhögskolan så har ju endel pedagogik med mig sen tidigare vilket är ett pluss !! Jag skall på praktik nu v 19-21 och arbeta med företagshäslovård där jag skall hålla i ett projekt på hur man kan bli mer medveten om den individuella häslan och hur lätt det är att påverka den till det bättre : det är helt klart en utb. som passar mig som klippt och skuret, super skoj :)
detta kanske jag skulle satsa på :D källa

Postat av: emelie

Tack gumman ;) Vi trivs jättebra verkligen! Så skönt att bo vid havet och INTE i L-E Nu kan man ju liksom välja sj när man vill åka dit. Längtar till sommaren och den riktiga våren nu bara så man kan sitta ute och sola sig och sånt mys. Nu får vi snart försöka träffas, vi bor ju inte allt för långt ifrån varann ^^

2011-04-07 @ 09:44:00
URL: http://ememat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: