StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

tell me its true !!

Frureinhold.se / 07 April, 2011 - 21:44 / Shopping

jag gick in i en djup depression när jag insåg aatt den klänning som jag ville ha var slut exakt överallt !! men idag kikade jag in på hm och nu fanns den, hoppas bara att det inte tagit sluit på laget, för jag har gjort en beställning och väntar otåligt på den :) kanon till pappas 50 års kalas !

Postat av: Anonym

Den har jag också spanat in! jättefin! men har inget tillfälle att ha den på så det kändes onödigt. Passar bra på en gravid med :)

2011-04-07 @ 21:54:07
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

eller hur den är super snygg, den är ju inte så praktisk, men jag älskar den och som du säger passar kanon till gravida :D

2011-04-07 @ 22:07:24
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: