StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

smärta

Frureinhold.se / 28 April, 2011 - 21:08 / Vardagen

Ja idag har det varit skola hela långa dagen och dagen började i ren katastrof. Jag kan vakna på nätterna ibland och ha lite ont i magen om jag e kissenödig. Imorse hade jag sådär ont, men 5 ggr mer, kravlade mig ur sängen framåtlutad hasade jag mig in till toan och kissade ynka lite. Men tror ni att smärtan släppte ?? ooo nej, det gjorde bara så ont i bebismagen och allt runt om. Jag gick vidare ut i köket, framåtlutad och i ren panik :p okej kanske inte pank, men jag flåsade som en gris för det gjorde så ont. Visste att jag var tvungen att åka till skolan för vi har två dagar med super viktiga lektioner. Jag blev såklart orolig när jag inte visste vad det var som gjorde ont och bestämde mig för att ringa sjukvårdsupplysningen. De tyckte att jag skulle lägga mig och vila, vilket jag inte hade möjlighet. Blev det inte bättre när jag vilade skulle jag åka till näl, men hur skall man få tid ? men jag bestämde med tanten i luren att åka in om det inte löste sig och näl ligger ju i samma stad som skolan så det skulle väl gå att lösa. Jag kämpade mig igenom hår och smink och lite kläder innan jag fick ta bilen till skolan. Det var också en ren smärta, koppla var ju ett skämt, snälla ge mig automat !! väl framme fick jag hasat mig ut bilen och fixat en biljett och sen parkera och gå in till skolan. Jag gick från bilen hela vägen tll klassrummet med kroppen vikt framåt och med händerna på magen. Det komiska var att ingen, verkligen ingen man mötte undra om jag mådde dåligt haha. Jag kan ju knappast sett frisk ut :p Men jag kämpade ända fram till lunch innan det började ge med sig och skönt var väl det. Jag slutade inte förän 16.30 så det var en lång dag. Just nu har jag lite ont, men mer i ryggen ochh skrutten sparkar konstant :p Hoppas att morgondagen blir mer skonsam !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: