StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Jobba

Frureinhold.se / 18 April, 2011 - 14:47 / Vardagen

Ja nu är jag hemkommen från en otroligt mysig dag med mirjam, trevligare människa får man nog leta efter. Hon är så ybersnäll och helärlig, me like !! De har ju som sagt köpt hus i henån precis vid havet, helt amazing utsikt :) jag skall minsann också ha ett hus vid havet om jag får bestämma. Den utsikten är to die for ! Får se när rätt läge dyker upp :) Vi satt ute i solen hela tiden, med glass, banan, clementin och sodavatten :D man har faktist fått lite färg vilket inte skadar efter vinternsbittra vithet :) Macy låg och spanande på fiskmåsarna och jag tror helt ärligt att hon ville springa ner i vattnet och jaga dom :D men hon höll sig på gräsmattan och bara myste. Tror även hon tycker det är skönt med lite sol och värme :) Men som sagt, idag skall jag jobba, börjar runt fyra halv fem. Det är jag och mirjam som skall jobba ihop ikväll för det är jätte lite folk, så det skall bli mysigt och gå runt och pula lite. Fylla på med sånt som e slut etc. bra att göra göra som inte hinns med när det är mkt :) På tal om inget, det är 18 grader, vindstilla och myspys :D gud vad allt är mysigt nu för tiden :P men man kan ju inte annat än att vara lycklig, jag lever ju mitt drömliv !! Nu fattas bara bebis också :D Nä nu skall jag göra ngt åt mitt utseende haha :P tjing !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: