StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon igen

Frureinhold.se / 20 April, 2011 - 09:50 / Vardagen

Nu är jag väl vaken på riktigt. Förstår itne hur man kan vara så pigg kl 5 på morgonen, till och med robin undra vad det var för fel på mig :p Medn jag somnade om och nu blev jag väckt av macy som ville ut. Hon är en riktig gottegris som ligger på gräsmattan hela dagarna och bara myser. Går små promenadet men sen tillbaka till gräset. På kvällen tar man en längre tur och då får hon sånna glädjerus och springer allt vad hon kan eftersom det är mkt svalare och skönare :) Köpte ju en barnpool till henne förra året som hon bara älskade dagar som innehöll mkt värme och sol. Hittade henne liggandes med endast huvudet över ytan. Jag var nyss nere hos hästarna, gav dom hö och nytt vatten, så himla mysiga dom är på morgonen. Om det beror på höt eller att dom är glada att se mig vill jag inte spekulera i :P Det är totalt vindstillla idag och inte ett moln på himlen. Helt fantastiskt, vi var nere hos robins farmor och farfar igår och jag bara älskar deras hus. Ligger absolut längst nere vid vattnet och en gudomlig utsikt :) 

Idag skall jag skriva klart min raport, tänker minsann göra det ute så jag kan få lite sol på skrutten samtidigt. Sen funderar jag på att dra en sväng in till uddevalla kanske kolla om helena är hemma och ta en fika för att hämta ut robins kläder som kommit ifrån nelly. Hoppas att dom passar, så himla snygga. Skall in på kicks med och köpa en super grym tanning lotion, ingen som gör än as brun men lite nyanser, speciellt benen haha :p Men vi får se om jag får ngt svar från helena :)
inte medium - deep ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: