StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

fast and furious

Frureinhold.se / 01 April, 2011 - 21:27 / Vardagen

worlds greatest movie on earth !! nä kanske inte men jag tycker alla de filmerna är så himla bra och idag ser vi på ettan. Det var hundra år sen som jag såg den så jag sitter och njuter av alla snygga bilar och coola killar ;) great fredagsmys, med massa småpåsar med godis. Sen jag blev gravid kan jag ionte äta pizza, chocklad eller lösgodis, fatta alla baciller som är i lösgodiset på tex ica, snacka om kräkreflex !! :P så jag köper haribopåsar och fazer !! finns säkert mkt baciller där med, men jag tycker det känns bättre. Sen fick jag äntligen mitt efterlängtade sushi som jag längtat efter i flera veckor, undra om det blir min crave !! 
Idag har vi varit på begravning, inget jag vill skriva om här på bloggen, men det var vackert och vila i frid !! begravningar är aldrig roliga, men denna var så rogivande och så extremt vacker. De sjöng bland annat gabriellas sång och den får än att fylla ögonen med tårar utan att ens vara i kyrkan ! Det var trevligt att träffa stora delar av släckten med, det händer inte för ofta och så söta lilla ellie, min/vår bebis syssling. Jag dör av bebisar just nu, de är så goa, lucktar så mysogt och de små söta leenden de ger ifrån sig !! så snälla lilla trollunge kom ut nu !!
zensai sushi for life !!

Postat av: Anonym

Får man äta sushi när man är gravid?

2011-04-02 @ 09:38:57
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

mamma sushi, avokado, räkor etc :)

2011-04-02 @ 10:27:10
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: