StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bloggdivor

Frureinhold.se / 15 April, 2011 - 10:37 / Vardagen

Jag brukar alltid sitta och kika igenom gossips.se för att se vad för drama som händer i bloggvärlden. Plötsligt slog det mig, vad händer när verkligenheten kommer ikapp alla dessa festande bloggdivor ?! när blogging blir sååå 2012 och det blir inne med att vara naturlig, snäll, smart och ha framtidsplaner. Det kommer bli en smärre atombomb, vad skall vi göra av alla kadaver ?! haha låter lite extrem i mitt uttalande, men någonstans måste ju även detta spektakel ha ett slut. Allt går i perioder så inget varar för evigt, många utav dessa bloggar såsom, kissie, dessie, paow etc. har ju varken utb. eller går i skolan. De lever ett liv som just nu är super glamour och skojigt, men vad händer om 5-10 eller 20 år ? Allt har ju sin tid och frågan är hur mycket man vill påverka sin framtid. Liten tanke som slog mig såhär på morgonkvisten :) 

Idag är det fredag wiihooo, nästan lite stressad över att inte ha ngt att göra haha :p ingen skola, inga böcker, okej jag skall städa, fixa stallet och gå en promenad. Men sen då ? när robin kommer hem skall vi åka och handla, han skall bla. köpa en ny deo, älskar hans david beckham :D luktar sååå gott !! Sen skall vi väl fundera ut ngt fredagsmys middag :) jag kan inte riktigt tänka på vad jag är sugen på. Åt ju räkor igår, så kanske taccos? det är ju aldrig fel. Imorgon är det baby och barn mässan som vi skall på :) Det har jag verkligen sett fram emot, kändes som evighetersen vi bokade in det och nu är det redan dags :p yeye tiden går fort som vanligt. Jag har konstaterat att bebis älskar danko jones, så fort jag sätter på den låten så sprattlar det i magen :p har vi en liten hårdrockare i magen, då blir pappa robin glad :p Jag älskar såklart också rock men kan även vara lite svag på pop, rnb etc. Nä nu skall jag hoppa in i duschen !!

Postat av: Maria

Vilket fint kort å dig =) och magen växer så gulligt =)hoppas du mår bra...

2011-04-15 @ 12:00:24
Postat av: Camilla

kanske vi ses på mässan imorgon! =) ska bli så kul att åka dit!! Hoppas det finna en massa roliga baby-saker =) kramar

2011-04-15 @ 19:43:01
URL: http://millamirakel.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: