StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bad, so bad

Frureinhold.se / 26 April, 2011 - 16:10 / Vardagen

Jag borde skämmas när det gäller bebisbilder, förra veckan kom ingen uppdatering och det skall inte upprepas idag :) lovar att slänga in senare så ni får se på min jättemage :p nä kanske inte än, men man kan nästan känna hur den växer. Den är otroligt aktiv just nu och sparkar för fulla muggar, man kan tll och med se det på magen vilket är skoj. Det som är jobbigt nu är alla kläder, tunikor får en tältliknande form så har fixat små snören som jag kan binda med rosett under brösten så man ser formen bättre. Jag får nöja mig med leggins numera, men det går säker att göra ngt snyggt av det med. Provade mina sommarshorts och de passade men inte fram vid magen :/ jag borde designa mammakläder haha känns som om jag hade kunnat lyckats på den fronten :) alla kläder som finns, okej kanske inte alla men många ser så förfärligt tråkiga ut. Alla vill kanske inte ha de typiska mammakläderna. 

Well well nog om mamma och bebissnacket och till ngt skoj :p Inte för att jag har ngt direkt att berätta iof. Shit vad tomt det blev. Jag har varit ledig nu länge och imorgon är det skola igen :p Har examination imon och jag tycker faktist att det jag fick ihop blev riktigt bra. Får se om lärarna håller med, det är ju aldrig en självklarhet. Men det har gtt bra hittils och nu är det bara inlämning imon och i slutet av maj sen är jag klar för det här året. Tänk vad soft att få G på allt :D det är inte illa. Idag var jag med robin ute i fiskebäckil, grejade lite på kristineberg och på vägen hem handlade vi potatis gräslök och gräddfil :D mmm idag blir det lax, potatis och gräddfilsdill :D super gott !! Bara av allt snack så blir jag super hungerig :p Vi köpte med glassen marängswish, ååh den är så god. Om det är ngt jag älskar så är det glass :D I can die for it !! :p Nä nu skall jag äta en smörgås óch vila kroppen lite, den är svin trött efter alllt jobb de senaste dagarna !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: