StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

aftonbladet avslöjar

Frureinhold.se / 26 April, 2011 - 10:48 / Vardagen

Visst det är lite patetiskt att ens läsa aftonbladet, för större delen av vad de skriver är omvrängda komplicerade påståenden. Men ändå, jag kunde inte gå förbi den här artikeln. Efter allt som händer just nu, framför allt i gbg så börjar man bli riktigt irriterad. Folk dödas hej vildt, de bränns bilar etc. och inget händer. Ärligt skall det få fortsätta såhär ? det är absurt, skall man inte ens känna sig säker i sitt eget hem längre pga. alla vandalicering. Men åter till artikeln, jag lämnar den öppen för fundering, men jag kan ju inte annat än att bara fundera...
de mest jagade brottslingarna i sverige, vad säger det er när ni ser bilderna ? Frågan man också kan ställa sig är varför ser den här bilden ut som den gör ? vad är baksidan till denna idioti?!

Postat av: emelie

Helt galet!!!! Jag är inte den som e den, men jag förstår att folk ville ha in sd i riksdagen om man säger så, det måste hända något! Det är alldeles för lätt att komma hit och göra massa skit inget händer ju ändå och det är säkert 100 ggr lättare i ett svenskt fängelse än i deras eget hemland så det lönar ju sig att åka till sverige och göra brott:( Se bara på det som hände Mathias och dem för två årsen snart när de fick en kniv i ryggen.. förövarna är spårlöst borta?? Fallet är nerlagt eftersom de inte lyckats ta de skyldiga!! Är samhället korrupt eller är det bara brist? Man börjar fundera :(

2011-04-26 @ 14:09:43
URL: http://ememat.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: