StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

träning för anders Josefsson

Frureinhold.se / 12 September, 2010 - 11:01 / Vardagen

hur jävla skoj som helst, helt underbart. Går nog inte att beskriva i ord hur jävla sjukt bra och roligt det var igår. Måste göras om snart, hoppas att anders kommer till framsidan snart igen. 
Igår var det jobb på kvällen, det gick kanon bra det med. Dock var jag så trött på kvällen att jag mådde illa, kroppen skakade och så fort jag kom hem så somnade jag som en stock. Idag är det söndag, jag och robin skall mysa hela dagen. Det blir en avikelse mitt på dagen då vi skall köra camilla till bussen och in till hööks och köpa nya boots till sören. Men annars blir det lugnt och skönt, kika igenom lite skolgrejer och så :)

Postat av: LORISSALOVEBOMB

usch för illamående, tur att det är bättre? :)



sv: Åh, ja, jag vill testa alla färger i hela hela världen :D

2010-09-12 @ 12:59:54
URL: http://lorissalovebomb.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: