StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

nya klänningen

Frureinhold.se / 09 September, 2010 - 08:07 / Vardagen

jag håller vad jag lovar :) här kommer klänningen upp som jag köpte igår :) Lite dåliga snabba bilder men det bjuder jag på :P
oj sista bilden är lite på sniskan :p men ni ser nog ändå :) nu skall jag sminka mig och åka in till uddevalla stadsbibliotek för att fixa ett arbete :) hoppas att vi blir klara idag, det hade varit så sjukt skönt :)

Ikväll är det jobb igen, hade egentligen behövt longera sören en sväng men han får underhålla sig i hagen. Vill ju liksom att allt skall vara perfa på lördag och då gäller det att han får röra på sig lite varje dag. För hoppningsvis hinner vi det imon :) Lär få svar om tider osv snart också :) vet ej om det blir ett eller två pass :p hade varit skoj med två men vi får se vad lillkillen orkar.
så sött :) nä nu måste jag sminka mig :)

Postat av: Anonym

Jättefin!!

2010-09-09 @ 14:17:54
Postat av: jennifer

tack :D

2010-09-09 @ 14:35:00
Postat av: LORISSALOVEBOMB

såååå snygg!

2010-09-09 @ 21:16:46
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: LORISSALOVEBOMB

helt okej tack :D Själv då?

2010-09-10 @ 11:34:40
URL: http://lorissalovebomb.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: