StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

idag idag idag

Frureinhold.se / 14 September, 2010 - 08:56 / Vardagen

Japps idag smäller det, idag skall jag fika med elein :) ikväll får ni veta mera, eller kanske redan senare. Vi får se ;) Egentligen är det inget speciellt, men lite små skoj sådär. Tror bloggen kan bli lite intressantare efter idag. Inte bara om mitt liv och allt som händer där utan lite annat smått och gott. Fy bubblan vilket väder det är ute asså, vaknade i morse av att fönstret bara blåste upp och hela sovrummet kändes som om det skulle blåsa ut. Robin fick stängt fönstret och både han och jag var helt klarvakna haha. Dock kröp jag ner i sängen igen, hur skönt som helst, älskar verkligen våran säng asså. Sitter och kollar på hästarna, dom ser inte allt för nöjda ut asså. Tur dom har så bra täcken asså. Macy var ute nyss med, hon fick också ha regntäcke på sig, det går ju inte att gå ut i det här pissvädret utan ordentliga kläder. Stackaren lär ju vara blöt i evigheter i så fall. 
Idag är det seminarie i skolan, vi skall ha tagit ut två frågor ut 2 böcker. Jag gillar seminarier, tycker om när man kan diskutera i grupp och höra hur andras tankegångar går. Jag måste också säga hur sjukt tur vi har som har veronica (robins mamma). Macy är med henne varje dag jag är i skolan, det hade inte gått utan henne :) super glad för det. Nä nu skall jag snart åka, hörs senare !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: