StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

helloo

Frureinhold.se / 03 September, 2010 - 12:49 / Vardagen

Ja nu sitter jag i skolan och har lunchrast. Det har varit massa intressant att ta in och jag känner faktist ingen direkt stress än sålänge. Kan ju liksom inte gå mer än toppen bra ;) eller vad tror ni ?? Jag jobbade till 12 inatt och kom la i säng runt 1, sov till 7 och så upp igen. Idag slutar jag 15 och börjar jobbet 16, ngn som har lust att hämta ut mig på rehab senare ?? haha nej då så illa är det inte. Jag mår ju bra och proppar i mig massa vitaminer. Har även träffat massa gamla klasskamrater som jag verkligen har saknat sjukt mkt. Skall bli skoj att ha dom hos sig nu tre år framöver. Får se till att lära känna lite nya också, verkar som en trevlig klass, 90 % tjejer, tycker lite synd om dom 10 % killar som finns. Eller dom kanske tycker om det, vad vet jag :P Har haft filosfi hela morgonen så man är helt inkörd på existensialism och vad är rätt/fel, vad tycker den proffesorn och varför har han den livsbilden. Shit haha hur skall detta sluta, jag som redan tänker högt och lågt. Kan komma på mig själv sitta och prata med mig själv, är det ett gott tecken ?! hhaha borde göra en dokumentation om mina dagar och allt flummigt jag säger, kan nog underhålla mer en 1 person allafall.. -haha-


Just de ja, jag skulle ju leta böcker, har bestämt mig för att inte köpa ngt böcker första kursen, alla dessa 7.5 p kurser tar ju slut innan jag ens reflekterat på att dom har börjat. Nä bibblan är min största vänn just nu haha. Men gud så mkt haha jag skriver, kan man verkligen ha såhär kul ?! tydligen.....

ungefär som här, suck !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: