StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

clinic imorgon

Frureinhold.se / 10 September, 2010 - 12:27 / Vardagen

Ja nu har jag fått schemat för imorgon, jag rider halv 12 och halv 4 :)spännande som tusan, jag var just ute och longerade vildingen och det kändes riktigt bra. Hoppas att det är en bra dag imorgon med. Tror vi får åka runt halv 8 så gissa vem som kommer att sova i bilen ??? jo ja, för ikväll skall jag jobba, får se om det är lugnt och skönt :)
Jag har en liten ny grej på gång :D vill prata om det direkt men ni får reda på mera på tisdag :p Skall på möte/fika med elein och efter det är det att tuta och köra :p är så pep, känns som om min blogg kan bli mkt intressantare vem vet vem vet :p

Brr det är kallt ute asså, igår hade jag vinterjacka på mig och tro mig det var super skönt :D måste införskaffa lite snygga varma tröjor asså. Jag tror helt ärligt att jag har ett shopping beroende, vill handla hela hela tiden. Jag hittar alltid snygga kläder vart jag än kollar :D helt sjuk !!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: