StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

bla bla bla och blaahaa

Frureinhold.se / 06 September, 2010 - 13:50 / Vardagen

ja uch fy och blä vad jag är dålig på att uppdatera just nu, jag har fan inte tid. Jag jobbar, går i skolan, rider, tränar, umågs med familjen och in imellan det skall man äta och sova?! hur fan hinner jag med ens att äta? det är frågan. Tänk vad bra det hade varit om man kunde ta ett piller varje måltid som ändå gjordfe att man fick i sig allt man skulle och fyllde upp magen. Det är ju sjukt vad tid man hade sparat på det sättet ?? ngn som vill uppfinna det med mig. Tänk på morgonen: man går upp, duschar, gör sig iordning och tror att man har gått om tid och skall till att åka. Oops just de ja, man måste ju äta ngt också och så är man stressad ut i fingerspettsarna. Nä ändring, nott måste ju gå att fixa, detta håller inte. Det kanske är de som alla politiker skall diskutera istället för alla andra världsproblem ;) haha sjuk i huvudet jag är, men det är ju sant. Precis så tänker jag. Som i morse, sov till 06.39 skynde mig in i duschen, frös som en gris så fick stå lite längre, går ur, smörjer in mig tar deo osv. Tar på mig kläder och fixar, när jag väl var klar med allt var kl hmm 7.30 då fick jag väcka macy gå ut med henne och precis när jag var klar började magen kurra, jaahopp dags att äta, kl 07.44 var jag hos jennifer, stressad och trött på mig själv. Hur mångar har inte haft samma känsla ??

Kräftskivan i helgen har varit kanon, hur rolig som helst. Vi började med att gå en poäng promenad, gissa vem som vann ?!?!?!?!?!? Jo jag :D så sjukt inteligent jag är asså. HaHA vad heter det bästa preventivmedlet i IRAN?! mus-lim ;) galet vad mkt onödigt vetande jag kan. Dagen efter tog vi upp båten, jag och pappa körde en sväng och tog lite snygga kort. Får lägga upp dom sen, sitter på bibblan inne i U-valla och letar efter böcker. Dock gick det inte så bra, verkar som det är rätt kört på den fronten :/ får kika på skolan imon istället. Vi pratar mkt om stress just nu och hantering av stress. Sjukt intressant...


längesen gumman ?!


hahaha cute asså :D

mongobarn?

ja lite kort skadar ju aldrig :D

tjing

Postat av: Robin Reinhold

Du är bäst snyggast och vackrast prinsessan.

2010-09-06 @ 16:58:05
Postat av: Simon

Lustigt att ni pratar om just stress med tanke på dina hinner-inte-äta bekymmer :)

2010-09-07 @ 15:27:59
URL: http://www.metrobloggen.se/zomis
Postat av: Jennifer

ja jo det låter ju inte så bra kanske :P

2010-09-08 @ 21:40:19


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: