StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

at school

Frureinhold.se / 13 September, 2010 - 12:47 / Vardagen

Nu sitter jag i skolan, bibblan mer exakt och pluggar. Känner mig sjukt smart asså haha. Men vi skall ha seminarie imorgon och jag behöver verkligen plugga. För det första så tycker jag att det är sjukt intressant och för det andra så vill jag verkligen gå in helhjärtat i det här. Det känns så rätt allting, så det vore bara onödigt att slappa för att få komma hem tidigt. Nä inte jag inte, nu blir det plugg till 1 innan jag åker till u-valla och hämtar upp lill-Jen. Vi skall först en sväng till torp för att köpa hårspray på bellbox och sen hem för att rida en sväng innan kl är 17.00 och dags för pilates. Hade sån sjuk träningsverk efter förra veckan, men nu är det påt igen och jag är sjukt taggad. På tal om ridningen så var vi ute en sväng igår på eftermiddagen och sträckte ut på deras stackars små kroppar. Det märktes tydligt att de var sega, lunkade runt lite och joggade ngr varv i padocken. vi fick också städat i sadelkammaren vilket var kanon. Rensat bland benlindorna osv. Till helgen blir det storstäd, slänga alla lindor i tvätten och lägga undan sånna som vi bara skall ha när vi ska bort och vara fina ;) Gud så divigt det låter, men man vill ju vara perfekt liksom :)

Nu tänker jag göra ett inlägg som endast är till min prins !! känns som evigehter sen, inte för att jag inte älskar honom lika mycket, men det blir liksom en vardag. Skäms på mig asså !! Jag älskar allafall dig Robin-bobbin-lobbin-baby bus !! du är den mest underbaraste människa, du ställer alltid upp. Får mig glad när jag är sur, står ut med mitt humår (som inte alltid är det bästa (A) ) hjälper mig när det är svårt, är glad när jag är glad. Ja allt som en tjej kan önska sig helt enkelt !! Snart har vi varit tillsammans i två år och jag är fortfarande lyckligast i världen !!


puss <3


Postat av: Anonym

Är pilates kul? vad är det man tränar med det? blir man vältränad av sånt? :)

2010-09-13 @ 13:21:15
Postat av: Anonym

Är pilates kul? vad är det man tränar med det? blir man vältränad av sånt? :)

2010-09-13 @ 13:21:17
Postat av: Jennifer

http://en.wikipedia.org/wiki/Pilates

Man stärker upp bålen framför allt, men sen tränar du hela kroppens smidighet. Kanon bra träning, blir smärt och fin / finare ;)

2010-09-13 @ 18:46:53
Postat av: Robin Reinhold

Prinsessan detta är det bästa inlägget genom tiderna;) Du är den bästa som finns och betyder allt för mig. Jag älskar dig över allt annat.



Du och jag för alltid!!!



Bara så du vet så önskar jag mig två år till i årspresent:D

2010-09-15 @ 23:16:23
URL: http://mizztang.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: