StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sweet

Frureinhold.se / 27 Oktober, 2010 - 13:38 / Vardagen

vad skall man säga två tentor på två dagar och två G på båda :D how awsome is that ? väldigt skönt att kunna släppa det allafa.. God vad trött jag är, sjukt ont i kroppen och skall snart gå ner till stallet och greja. Känner att det kan vara på tiden. Har legat i sängen hela morgonen, pluggat lite och slappat. Inte konstigt att man blir trött liksom.
Nu är det inte långt kvar till mexico, mindre än en månad, längtar !!!



aaaawww jag dör :D låt mig få åka nu asså. Idag är det även sånt pissväder här hemma. Regn och rusk, man blir ju bara deppig, uuuaaww.. Kan man lungt sagt säga. Nä nu får jag göra ngr knop, hörs senare !!

Postat av: miss P E

Tack ,vad glad jag blir!



Fan va skönt att ha något att se fram emot! Hoppas det blir en lyckad resa ;)

2010-10-27 @ 19:57:40
URL: http://dinpetraj.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: