StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Gästbloggare Robin Reinhold

Frureinhold.se / 04 Oktober, 2010 - 22:02 / Vardagen

Jennifer tyckte att det va på tiden att jag skriver något! Frågan är bara vad jag skall skriva??

Jag skall iallafall inte skriva en massa om mig själv för är det någon som undrar något är det bara att komma hit och hälsa på.

Jag skall ta och skriva till min prinsessa så att hon förstår att hon betyder mest av allt för mig! så att hon förstår att jag behöver henne väldigt mycket. För det första så stöttar hon mig när saker & ting är jobbiga, när det blir lite för mycket plockar hon ner mig på jorden igen och hjälper mig att styra upp det som börjar spåra ur. 
Efter LÅNGA jobbiga dagar när jag är trött och seg gör hon mig GLAD och pigg på att hitta på saker (även om det inte alltid blir så).

Hon är glad sprallig och super rolig hon kan till och med laga mat;) Hon har lärt mig att värdesätta saker och ta vara på alla små stunder man har tillsammans och göra något bra av dem.

Frågan är om man kan ha det bättre en vad jag har det? skulle inte tro det! Du är bäst prinsessan snart är det två år och de två åren har gått vansinnigt fort. Bara så du vet så älskar jag dig precis lika mycket idag, Som jag gjorde den dag jag träffade dig för två år sedan och det kommer det aldrig ändras på! Du betyder allt för mig


Har hon berättat någon gång hur vi träffades och hur allt gick till? Det är en jätte jätte lång historia så jag går nog inte in på det!!



Du och jag för alltid.

Jo jag kan skriva något klokt som kanske är värt att tänka på om man tycker att man spenderar aldeles för mycket tid sittandes framför datorn och läser bloggar

"It it easy to sit up and take notice. What is difficult is getting up and taking action"

Kanske skriver något en annan dag är inte så bra på detta med att skriva något som någon annan vill läsa!

Tack för mig


Postat av: sofie

SV: det blev köpta kanelbullar för mig i år! Hann inte baka pga jobbet annars hade jag garanterat gjort det :) själv då?

2010-10-04 @ 23:08:27
URL: http://sofiiestyle.blogg.se/
Postat av: Emmy

sv; Med mig är det bara bra :-)

Vad har du hittat på idag då?

2010-10-05 @ 00:53:04
URL: http://emmymarie.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-05 @ 01:14:29
URL: http://millahoman.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: