StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

död

Frureinhold.se / 11 Oktober, 2010 - 11:43 / Vardagen

jag är helt död, känner mig knappt levande. Jobb i helgen och det tog verkligen musten ur mig och ännu mer när jag pluggade större delen igår. har mkt nu och känner att jag inte riktigt orkar med allt. Men vad skall man göra?! bara att kämpa på och göra så gott man kan. Just nu är det mkt emot, men non gång lär det väl gå min väg :p Får intala mig själv det allafall. Egentligen är allt super bra, men man har liksom ingen ork. Det är ständigt gäsp hit och gäsp dit. Mexico närmar sig, men man har så mkt annat att fixa tills dess. Så ja, nu är det sådär asså...

Postat av: Syster

Kämpa på och glöm inte att slappa lite med..kram

2010-10-11 @ 21:53:08


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: