StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

blää

Frureinhold.se / 19 Oktober, 2010 - 12:44 / Vardagen

hatar att känna mig sjuk, ligger i sängen och har väl gjort mkt nyttigt idag trots allt. Men jag har massa kvar att göra. Pjuu säger jag bara, skolan tar mycket tid och man har hela tiden saker som skall vara gjorda. Det är även mkt som skall vara gjort innan vi åker till mexico vilket också stressar mig mkt. Har inte fått litteratur listan för kursen ännu så jag kan inte köpa ngt böcker. Ja nu förstår nog själva hur det är i mitt huvud just nu. en enda stor gröööööööööööt :p haha..

Det är dock intressant, stress är något som verkligen är ett stort problem i sverige / världen. Alla känner nog någon som är eller har varit utbränd. Det blir allt vanligare och därför är det intressant att veta varför man blir som man blir. Hur kroppen fungerar och vad som påverkar oss. Alla är vi olika och vi hanterar situationer på olika sätt. Man skall aldrig jämför sig med någon annan, det är inte rättvist emot sig själv. Det är viktigt att veta att kroppen är beroende av en snäll ägare. Ha ha om ni förstår mig rätt, man skall ta vara på sin kropp, lyssna på vad den har att säga och inte missbruka den. Det kanske känns rätt just då, men en dag vaknar du upp och allt är upp och ner. Försök att aldrig komma dit, det är, kan vara svårt att ta sig ur det. Det är verkligen inte värt det.
Do it right from the start and you will not regret it in the future!


Postat av: Anonym

så rätt! Gillar att du skriver om det du studerar. Nyttigt vetande och intressant!

2010-10-19 @ 13:01:33
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

tack :) kan fortsätta med det, det är väldigt intressant så det är svårt att låta bli :P

2010-10-19 @ 14:44:24
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: clara

vilken söööt blogg! :)

2010-10-19 @ 16:22:52
URL: http://fixed.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: okej :)) ska kolla in ;D

2010-10-19 @ 17:05:54
URL: http://vadfanskajagheta.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: