StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Torsdag

Frureinhold.se / 11 November, 2010 - 11:49 / Vardagen

Ligger och kollar på tyra banks show, hon är verkligen wonderwomen. Hon har verkligen gjort allt och ändå är hon så hel, om ni förstår mig rätt. Hon är/verkar så underbar, snäll, omtänksam, ''naturlig'', vacker, rolig och sig själv. Det framstår så i tv och efter att ha följt henne i filmer, talkshows och top model. Men klart att hon kan vara anorlunda, men den uppfattningen som jag har fått verkar hon helt fantastisk.


Sen är även chris rocks med i dagens show och han är ju helt underbar han med :) så extremt rolig och trevlig :)



Idag är det plugg och jobb på schemat. Är rätt slö och extremt kall, måste också greja lite i köket, dock skall jag bara lägga in saker i lådorna :) Så det är inte jätte avancerat, men man skall ju hinna med allt. Skjuter hela tiden plugget framför mig, det är liksom inte skoj :p eller jo klart det är skoj, men jobbigt när man skall plöja igenom massa böcker. Blir så gnatigt.

På tal om köket igen, vi fick ju instalerat hällen igår och jag har än inte fått chans att inviga den. Men det är en inductions häll, vilket är spännande. Jag har själv aldrig haft ngn men mamma o pappa och robins föräldrar har en. Grymt att man kan värma upp plattorna på 1 sec typ :D Får laga ngt senare så jag kan testa. haha undra om man kan bli mer exalterad än jag på ett nytt kök :D men jag älskar det och är så super glad över att det snart är klart.

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jaa :) Har du något favorit-tv-program då? :)

2010-11-11 @ 12:14:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: becca

Sv: jag ska ut och fota lite :-D några planer för helgen då? :-D

2010-11-11 @ 13:09:58
URL: http://myranstankar.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: