StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

sur

Frureinhold.se / 01 December, 2010 - 00:10 / Resor

eller ah inte super sur men lite. Idag var det ganska blåsigt på morgonen men jag och robin skulle självklart i vattnet ändå och busa.. Så i alla vågorna och i allt bus så kom både han och jag under vattnet och vips så var mina solbrillor väck :/ tror ni jag hittade dom ? nopps icke, helt väck ut i havet. Lite trist för jag gillade verkligen dom glasögonen, så sur som ett bi gick vi upp igen till solstolarna. Robin erbjöd mig hans, men jag ville bara ha mina rosa fina som nu sitter på ngn rocka. Efter en liten stund beslöt vi oss för att gå och köpa nya. Gick upp på 5:th street och började leta. på det tredje stället vi gick till hittade jag ett par snygga rosa och jag var glad igen. På väg tillbaka gick vi in på en ''mal'' med bara märkes grejer typ smink och parfym. Fanns massa fint, hittade bla en julklapp till tirro där. Hannah montana set, super bra :) Mitt emot den affären fanns en annan med massa klockor och dit ville såklart robin gå :) så in där och kika fick jag syn på en hel övervåning med sminkmärket mac. Vi gick upp för att kika och då envisades robin att jag skulle sitta i en sån där stol och bli sminkad. Det han inte visste var att köpbehovet blev galet och vi gick därifrån med en ny foundation och en grym foundationborste :D dock är det en födelsedagspresent :) super glad blev jag allafall :) men jag vet ju egentligen inte om det ;)


sen köpte vi ju en del kläder häromdagen :) tänkte lägga upp det med :) och lite andra kort :)



Postat av: Michaila

Åh gud va härligt det såg ut på stranden :D inge fel att åka utomlands :D

2010-12-01 @ 17:42:43
URL: http://michaila.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: