StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

söndag

Frureinhold.se / 14 November, 2010 - 22:58 / Vardagen

ja det är inte förän nu som jag är duktig nog för att blogga. Men jag har inte haft tid, helg för mig är alltid väldigt upptagen. Idag är det, som alla vet, fars dag och vad gör man inte?! jo åker till pappa såklart :p åt super god mat och umgicks. Han fick ett lottpaket som 90 % av sveriges pappor fick idag ;) men utav joakim fick han en stadsbok, super intressant. Massa stora städer och info om dem. Sån skall jag nog önska mig och en vinbok. Jätte intressant att lära sig allt om viner, har liksom blivit en vinfantast. Just love it !!

Imorgon skall jag på praktik, skall till mina favorit barn på bokenäs förskola :) det skall bli så himla skoj, saknar dom så det är sjukt. Jag läser till hälsovetare och läser just nu en kurs om pedagogik. Så vad passade inte bättre än att vara på en förskola och arbeta som hälsopedagog. Jag har ju varit där massor förut och vet att dom arbetar jätte bra med dom frågorna :)
Ni missar väl heller inte att om en vecka vid den här tiden i mexico sitter vi på stranden och myser :) oooo yyeeeaahhh I love it !! redan börjat packa, blev så sugen förut haha patetiskt. Men denna gången skall jag packa tunt (A) wish me luck !!


nämen oj då ?! köket i gbg ser väldigt likt ut vårat i uddevalla :p fattar ingenting ;)


Postat av: M

Gillar det gamla köket:) mosaiken ni har nu är fin men i min smak väldigt uttjatad. speciellt just den mosaiken!

en det är ju en smaksak:)



Vad är den perfekta "tunna" packningen för en sådan resa ni ska göra? vad är det för solprodukter du införskaffat dig? Jättekul att läsa om hälsa, renovering och så men kan du inte skriva lite om resan och så?

Hittade du några snygga bikinis? Läska oss andra som inte åker någonstans under vintern. ;)

2010-11-15 @ 11:45:53
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

Jag älskar den mosaiken :P och jag har faktist inte sett den i ngt annat kök :) så för mig är den ny.



Jag har packat ner klänningar, kjolar, linnen, skjorts, bikinisar etc. Om du hade varit aktiv bloggläsare så hade du sett mina underbara produkter ;) kör på sothys serie, lite dyrare men som jag har hört as bra :)



Klart jag kan skriva om resan, vi skall till mexico, cancun, playa del carmen. Vi bor på ett hotell som ligger precis vid havet. Starbucks 20 meter ifrån oss och massa härliga restauranger. Vi kommer att åka ut med båt till bla. ön cozumel, hyra vespa (om vi får) och åka inåt landet för att kolla på mayatempel och annan historia. Sen skall vi njuta som tusan och se vad dagen har att erbjuda. Både jag och robin har adhd haha så vi lär ju hitta på en hel del :)



Nej hittade inga bikinsar så jag köper nog säkert ngn där nere, har packat ner fyra bikinisar så det går ingen nöd på mig direkt :)



trist att du inte kan skiva namn så man vet vem man svarar till. Hate it ! känns så extremt opersonligt, men men vissa msk är väl sånna.

2010-11-15 @ 16:10:08
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: M

låter hur härligt som helst! Kommer du blogga något när ni är där nere? De flesta hotell har ju internet som ingår när det är lite bättre hotel och jag har läst din blogg tidigare, hotellet såg inte dåligt ut;)



Du känner inte mig ändå så det känns bara löjligt att skriva namn och så då, jag gör liksom inte reklam för mig själv eller för en blogg jag tycker bara din blogg är bra:)



Jo jag såg att det var sothys men har som inte massor olika solprodukter att välja mellan? Vissa har lite selftanning effekt om jag inte minns fel? Har hört mycket gott om dom:)

2010-11-16 @ 11:11:07
Postat av: Jennifer Täng - miss dee

jag har dom solprodukterna som heter ngt med cellu-guard och har en ingrediens som hjälper dig att bli ännu brunare :) men ingen selftanning effekt:)

2010-11-16 @ 20:53:52
URL: http://mizztang.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej då är jag med! Jag har läst massor bra om sothys. Mest på sidor som säljer märket så om du känner för det kan du väl skriva vad du tyckte om dem sen? Det är ju suveräna hudvårdsprodukter men det är ju inte alltid man gillar alla deras produkter.

2010-11-18 @ 22:55:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: