StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

Mexico

Frureinhold.se / 17 November, 2010 - 21:36 / Vardagen

Ja det är väl ingen som kan missa att jag skall till mexico på söndag och jag måste erkänna att jag har lite resfeber. Men det släpper la snart, skolan tar mkt tid och praktiken så tiden går fort.

Idag på eftermiddagen har jag varit tillsammans med Eva och Mirjam, jisses vilka underbara tjejer. Vi är ett sånt gott tjejgäng och jag är otroligt glad över att få lära känna så goa människor. Vi planerar ju för fullt för vårat wellnes center haha, jag på hälsa, mirjam på träning och eva på marknadsföring :D ser ni hur perfekt det är ?? sen har vi ju tre underbara män som är händiga på olika sätt :) tänk er bootcamp här ute vid havet, 5 veckor psykisk och fysisk träning ?! sounds lovley !! Tur vi har ngr år på oss, vi är ju bara unga än så länge.

nam nam just nu sitter jag kladdkaka och grädde med smak av baylies :D åh så gott asså :D är helt lam i kroppen, undra varför. Äter ju massa vitaminer och energi men ändå är jag trött :/ tror jag är i behov av en resa nu, och ja, jag kommer att blogga ifrån resan :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: