StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

kokain, hashpipe etc

Frureinhold.se / 27 November, 2010 - 23:40 / Resor

helt ärligt tror ni verkligen att jag vill ha sån skit ?! ser jag ut som ngn jävla pundare ?? fel fel fel :p jag är ju en duktig flicka ;) skulle aldrig ta sån skit, nä uch uch!! men alla i mexico verkar tro att vi västerlänningar är pundare hela bunten. Först frågar dom om man vill köpa cigarrer, tröjor, lampor, sen när man säger no, gracias så viskar dom hashpipe, do you wanna get high eller cocain.. Jag bli sååååå trött. Nä slut på dumheterna asså.. värsta tycker jag är när polisen står ett stenkast därifrån, undra vem som bestämer. Jag har allafall bestämt mig för att bara säga nej och gå därifrån, bäst så :)

idag har vi legat och gottas oss under parasollet hela dagen :) kastat lite frispee i vattnet och druckit frappe från starbucks ;) jag ÄLSKAR frappe och starbucks :) Ja var även inne i en affär som heter soho, svin snygga klänningar där :D skall köpa en nyårsklänningen där senare. perfa att ha ngt som ingen annan har :)

sist vill jag skriva ngr ord till lilla meya som är sjuk :/ stackaren har fått magsjuka, krya på dig lillskruttan, mamma sofia är orolig :) puss !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: