StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 29 November, 2010 - 14:22 / Resor

undra om jag kommer att vakna runt 14.00 i sverige med när jag kommer hem :p för just nu vaknar jag runt 7 mexikansk tid varje dag :p spelar ingen roll när jag går och lägger mig :p skumt.. Igår var vi och köpte lime, rom och socker. Gissa drinken ??? svin gott allafall. Dock tog de oss 45 min att hitta ngn som sålde lime. Helt sjukt, vi är i tiquilans, corona och limedrinkarnas land och ändå var det svin svårt att hitta. Men till slut så.


Vi var även ute och shoppade lite igår. Robin köpte två par jeans och ett par skor. Jag köpte 1 linne, 1 tshirt,  1 kjol och en längre tröja vit med knappar :) söt.

Nu skall vi ut och köka frukost, frågan är bara vad, vofflor har stått på schemat många dagar men börjar änna bli lite tråkigt.. Vi får se vad vi hittar, robn är sugen på nott gött, hmm svårt. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: