StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 23 November, 2010 - 13:34 / Resor

jennifer kan inte sova... tror att jag är lite inställd på sverige fortfarande. Läste igenom facebook och jag ser att sverige fått ett oväder fullt med snö :P trist asså, (not). Här nere är det varmt, lite molnligt igår, men ändå sol in i mellan. Super varmt och skönt vilket jag är kanon glad över. Gick nog fram och tillbaka på stranden igår 4 ggr, man får liksom inte nog :) Mexikanarna är super trevliga, lite tjatiga men tur man kan ordet no porfavor :p hjälper till viss del. Jag försöker beställa på spanska, vilket går bra. Problemet är att dom fortsätter snacka spanska och då är jag körd :)

Hittade ett par super snygga converse igår, höga med varmfoder :D sånna måste jag bara ha. Skall gå dit innan vi åker hem och köpa. Skrev jag det igår att vi skall ut och dyka på torsdag ?? så jädra coolt, två tuber har vi var och vi skall ut till cozumel :) super nice



nu skall vi gå ut och gå en promenad till starbucks och dricka gott kaffe :) hörs senare :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: