StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

godmorgon

Frureinhold.se / 17 November, 2010 - 07:40 / Vardagen

hello alla underbara läsare. Sitter just nu i köket och trycker i mig två rostmackor och the :) så himla gott när det är 600 minusgrader. Blää asså, men idag skall jag till skolan och ha seminarie. Måste komma ihåg att skriva ut arbetet med :p hade ju varit rätt typiskt om man kom dit utan ngt paper,riktigt dumt. Så nu måste mitt hjärnakontor hjälpa mig att komma ihåg innan jag åker. Skall fota köket ikväll med, nu börjar små pillet bli klart med :)

macy står bredvid mig nu med och gnyr. Hon var ute nyss och fick välrdens skällatack så hon fick gå in igen och nu vill hon bara ut. Lillskruttan har en mkt ljus stämma, men hon måste sluta få sånna hysteriska atacker. Djuren har ju precis hunnit vakna, snacka om att bli super väckt. Hade det varit tvärtom hade macy blivit super sur, hon är en riktig sjusovare. Så hon får tänka sig lite för ;) Gud vad jag kommer att sakna henne asså, fy bubblan. 2.5 veckor utan min bebis. Vet inte hu jag skall stå ut, men hon är i trygga händer. Nä nu måste jag åka, så vi hörs senare :)


Postat av: Michaila

Sv. Ja jag får göra det :D

Tack så jätte mycket ja det är egen design :D

2010-11-17 @ 21:20:34
URL: http://michaila.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: