StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

födelsedag ?

Frureinhold.se / 19 November, 2010 - 20:09 / Shopping

Jo minsann :D jag kommer ha födelsedag ända fram till den 7 dec nu :D började från och med idag :D åh jag är så jädra glad, ni vet dom skorna jag pratade om ?? dom fick jag idag av min prins. Asså det går inte att beskriva hur glad jag blev. Slängde på mig dom direkt och la mig i sängen, sen dess har dom suttit på :D

Mod. 463, ROOTS

Jag dör av kärlek :D haha helt besatt

Nu är det idol, vem hejar ni på ?! jag hejar såklart på jay och minnahhhh dom äger så hårt !!!


Postat av: ' eemeliiee!

jättefin blogg :)



frågestund på min blogg,

kolla gärna och fråga på :)



kraam!

2010-11-19 @ 20:12:31
URL: http://emeliijje.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: