StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

beauty bay

Frureinhold.se / 16 November, 2010 - 18:25 / Vardagen

Sjukt bra sida, för er som inte trodde på den kan ju läsa detta en extra gång ;) för idag fick jag hem mina produkter :) Super duper skoj :) jag är även super nöjd och imorgon får den nya primern visa vad den går för.

Idag har jag som sagt varit på bokenäs förskola och praktiserat. Det gick lika bra som vanligt :) dom är ju så underbara att man nästan avlider asså haha.

har inte överdrivet mkt att skriva för tillfället, skall plugga och så innan hockeyn börjar :) skoj med frölunda mot SAIK :) håll tummarna för vinst, vi behöver det otroligt mkt :) Imorgon är det skola med seminarie, det är därför jag måste plugga lite. Sen är det inte nog där, på fredag skall vi ha läst två böcker och skrivit tre sidor ;/ suck asså haha. Men snart är det semester och då har jag bara 1 seminarie som jag missar och rapporten såklart. Men det kunde ha varit mkt värre :) så nu är det bara till att njuta :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: