StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

yeeeii

Frureinhold.se / 04 Maj, 2010 - 06:44 / Vardagen

Som jag trodde blev det inte mkt till bloggande igår mer än det inlägget på morgonen. Jobbet gick kanon, så himla mysigt att få träffa alla underbara barn igen efter rätt så lång tid. Fick massa goa kramar och hjälp vad alla barnen växer. Man tror inte det är sant, och snart börjar ju endel av dom i 0 (om det nu heter så). Innan man vet ordet av står dom och tar studenten haha :) Jag fick ett glädje sms igår :D mina boots har kommit, men gissa vart ?! till lysekil? hur fan gick det till. DHL i ett nötskal, finns ju dhl i uddevalla men nej nej. Nu skall jag åka båt för att få hämta ut mitt paket haha helt sjukt :p Trevligt med en liten färjetur :) längtar efter att få se hur mina stövlar ser ut :P hoppas att dom är som jag förväntat mig. 
Igår var det kurs igen, det gick helt okej men det märktes att hon var störd av ngt. Kan inte sätt fingret på vad, men hon hade inte alls mkt motivation större delen av träningen, mot slutet gick det mkt bättre :) Hade super tur med vädret också, strålande sol och ljumen luft :)
Idag är det jobb på bergs förskola, slutar 4 och då styr jag bilen direkt till lysekil :) tur man har gps inbyggd i bilen så man bara kan knappa in vart man ska.
finbäddad på kvällen, mysigt stökig på morgonen :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: