StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

wow haha

Frureinhold.se / 21 Maj, 2010 - 13:21 / Vardagen

Tänker börja dagen med en sensation vinst igår utav tyskland. Jag var på jobbet igår när jag gick in i köket och fick se hur det var världens bråk på tv:n, jag blev ju gör nyfiken och gick fram för att kika. Då visar det sig att tyskland hade slått schweiz i en av kvartfinalerna. det är helt sjukt om ni frågar mig, detta vm har plockat  fram nationer som innan aldrig haft ngn direkt chans :) men men bråket var ju garanterat en frustration ifrån schwize sida, dom måste ju ha varit riktigt besvikna på sin insats. Först 5-0 mot sverige sen utslagna av Tyskland !!

igår var det jobb igen :) det gick kanon, dock var jag väldigt trött när kl började bli 12. Kände mig helt snurrig och matt, hmm undra vad det kom sig. Men allt rullade på och vid 1 slutade. Trodde det skulle bli senare pga alla gäster vi hade igår, men med ett bra teamwork går allt som en dans. Robin vaknade till när jag kom hem så jag fick pussa lite på honom, det var behövligt. Vid 10 väckte macy mig och jag kände väl själv att det var dags att pallra sig upp. Gud jag är så himla trött, sitter i soffan kollar på tv (äter chokladbollar) oops !! Skall väl gå ut om en stund och ta in sören, borsta han lite och gosa :) Det kan han behöva, lilla trollet, dom myser så gott i sina sommarhagar. 
Idag är det jobb igen, börjar 17-01. Sen är det imorgon med innan jag är ledig :D Skall spendera massa tid med min robin då, vi har ju gått om varandra nu sen i onsdags :( jätte tråkigt, man saknar ju ihjäl sig nästan.
hur söt är han inte :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: