StartVardagenHaileyFotoInredningShoppingBröllopTräning och hälsa MusikResorTävlingar

trevlig helg??

Frureinhold.se / 31 Maj, 2010 - 12:25 / Vardagen

Ja det har det faktist varit :) om vi skall sammanfatta lite kort :) I fredags var det ju kärringrally med veronica och siv :) Det är alltid lika kul, på nott sätt lyckas vi alltid handla mer än vad vi ska :) Jag fick köpt super fina orkideer som pryder vårat nu helt klara öppning i en vägg :p Jag får fota sen om jag hinner. Super fint verkligen :) Det är nog mycket no missat nu när jag inte uppdaterat inredningen här på ett tag :) Lördagen började bra, lite stress och så. Men vid 11 skulle jag ut till hästarna och ta på dom flughuvorna, då smäller det till i mina ögon, migrän var det beställt. Blixtar och dunder, jag har inte haft migrän sen högstadiet, kanske ngn gång i gymnasiet. Jag blev helt förtvivlad och gick ner till robin som var vid silon som skulle plockas ner och säljas. Då ser jag hur han står mitt i silon med allt ras rumt omkring. Då hade allt rasat när han stod med stegen lutad emot. Att jag inte dog, började gråta, inte bara för migränen utan för hur illa det kunde gått. Han sa allafall till mig att gå in och lägga mig, jag gjorde det. Tog till och med fram spikmattan och la mig på den. Vid 12 gick jag upp oc la mig i ett bad. Blixtrandet hade slutat och jag kände mig bara seg. Gjorde mig iordning och åkte till torp för att köpa en present till tindra och sen styrde vi bilen till Tuvas 2 års kalas. Jag var nog inte för rolig på kalaset, men jag mådde verkligen inte bra. Både tuva oc9h Tindra blev glada för sina presenter :) (jag är sån som inte kan låta en sötnos få present, utan måste köpa till båda) Efter kalaset åkte vi till stan och såg på SATC 2 :) yeeii vad bra den var, inte som ettan men helt klart godkänd :) Igår var jag och robin inne på blomsterlandet och köpte ännu mer prydnad och blommor till både ute och inne. Älskar att pryda pch göra fint, det blir ett helt nytt liv i omgivningen. Robin och joakim åkte också och hämtade lite trall som vi skall ha till vårat soldäck :D ååhh det kommer att bli såå fint. Mamma och pappa var också här och åt middag, kött och sallad + avocado :) nam nam!!! 
Idag då.... Ja just nu sitter jag ute i solen på balkongen, har varit ute på en 4 km joggingtur :) gicksom en dans. Lite varmt men sjukt gött att ha det gjort. Macy fick sin dagliga ranson med motion, nu nöjer hon sig med korta promenader och mys på gräsmattan :) Jag börjar jobba 15.30 idag så nu skall jag bara jnuta till min sommardrink och läsa en härlig bok. HIttade en i lådan inne och den verkar faktist bra :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: